Takaa tuloksekas kampanja tarkkojen kohderyhmiemme avulla

Laadukasta, 3,4 miljoonan suomalaisen tiedoista kerättyä dataa päivitetään kolmen päivän välein

Näin se toimii

Räätälöinti

Käytössäsi on 3,4 miljoonan uniikin kävijän tiedot ja kiinnostuksen kohteet. Tämän tiedon pohjalta olemme muodostaneet lähes 100 spesifiä kohderyhmää. Voit käyttää joko ohjelmallisilla ostoalustoilla olevia valmiita kohderyhmiä tai sinulle räätälöimäämme, tarpeitasi vastaavaa kohderyhmää.

Kiinnostus ja ostoaie

Journalististen sisältöjen lisäksi data koostuu muun muassa kuluttajien aidoista keskusteluista Suomi24-foorumeilla. Suomi24-foorumi on mainio tietolähde, sillä 92 % sen käyttäjistä saapuu sivulle Googlen orgaanisista hakutuloksista. Tämä tarkoittaa sitä, että he ovat etsineet tietoa Googlesta, ja ovat erityisen kiinnostuneita tietystä aiheesta.

Tuore segmentti

Käytössäsi oleva data on varmasti relevanttia, sillä se päivitetään 72h välein. Voimme tarpeen mukaan luoda myös pitkäaikaisempia kohderyhmiä.

Vain vaikuttavaa mediaa

Avullamme tavoitat oikeat henkilöt Adform-,Google Dispaly - ja Video 360 -markkinapaikoissa, mutta dataa voi hyödyntää täysin mediariippumattomasti. Olemme tarjonneet dataa ohjelmallisen ostamisen tueksi jo viisi vuotta. Pitkäaikaisimmat asiakkaamme nojaavat dataamme ennen kaikkea tehdessään tuloksellisia taktisia kampanjoita.

Ota käyttöön

Kohderyhmä sisältää

  • Laadukasta, 3,4 miljoonan suomalaisen tiedoista kerättyä dataa
  • Täsmälliset kiinnostuksen kohteet ja ostoaikeet
  • Taatusti tuore segmentti – päivitetään 72 h välein
  • Vaikuttavat markkinapaikat valintasi mukaisesti
Ota käyttöön

Hinnoittelu vaihtelee kohderyhmittäin, mutta on muotoa xEUR/CPM

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä

Sähköposti lähetetty onnistuneesti.

Hö! nyt tuli joku ongelma.

Haetko kasvua? Kerron mielelläni miten voimme auttaa!

Albert Virtanen